Monday- Lina

Tjena bros!
Dagen började väl sådär.. jag trodde att jag var försenad till skolan men sedan när jag kom fram så fanns det inte många cyklar alls där och liksom klockan var ändå fem i 8. Så då gick jag in, öppnade mitt skåp och då såg jag det.. Jag började inte förens tjugo över 8 -.-'
Asså att jag totalt glömde bort det, och sen hade jag nästan stressat ihjäl mig till skolan när jag hade gått om tid.. fuck! Så då vare väl bara att göra något i tjugo minuter, så jag satte mig i studion och skrev lite på engelskan, vilket iförsig va ganska bra för att jag blev ju klar med det som jag skulle idag ;) Men sedan så rulla dagen på som vanligt, sedan slutade jag halv två vilket var asnice!
Då stack jag hem sedan gick jag in i duschen och duschade eftersom min sista lektion var idrott så man vill ju vara lite fräsh iaf:) Nu sitter jag här och ska kolla på några videos på youtube och kanske käka något för ikväll är det träning och det ska bli helt okej faktiskt fast jag är så trött, skönt att rensa lite tankar & funderingar! (y)
Men det va allt från mig just nu, vi hörs byebye, PUSS!
Redigerad: me -bilden är tagen igår.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback