Musik & plugg!

Heeej, nu stter jag och lyssnar på musik och ska snart plugga lite kemi eftersom jag har prov i veckan och jag har inte pluggat så mycket mer än det vi jobbat med i skolan, haha. Idag har det väl vart sådär, har haft fett ont i foten och även om det inte sett ut som det så har jag nästan inte kunnat gått runt i skolan för att har haft så ont. Såklart ska det hända på en träning, jag fastna med tån i mattväcket typ och sedan vreds den.
Även o den skulle vara bruten så kan jag inte göra något åt den, det går liksom inte att gipsa den så kunde inte vara med på orienteringstävligen del 2 heller vilket va lite tråkigt iaf ändå..
Men skippar träningen ikväll så att jag kan vara med på idrotten imorrn med skolan :) *duktig flicka*
Jo, juste.. som ni märkt bloggar jag inte så mycket på den här elr min ensamma för har inte haft så mycket tid plus att inget att skriva om elr så, så det kan bli någon bild här och där bara xP
Men nu ska jag säga hejdå för mig idag och vi hörs en annan dag, bye!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback