Onsdag+Beeptest!

Hejhej, idag är det onsdag och min senaste dag i skolan vilket är skit skönt att den äntligen är över liksom :P
Men inget speciellt har hänt idag, jo btw vi hade en sak som heter beeptest på idrotten och jag blev riktigt besviken på mig själv för att jag fick så dåligt. Dock har jag fått sämre kondition sen senast men ändå tyckte jag borde kunnat längre om jag skulle kunnat andas normalt haha, för jag andas med munnen hela tiden när jag springer och tillslut blir den helt torr, asså seriöst den va som en soligdag i öknen, fanns inge saliv kvar så fick typ inge luft till att andas hahah. Men jag gick av på 7,3.. har fått bättre såklart ;) nog om det.
Nu sitter jag och lyssnar på musik och kollar fb på datorn och chattar lite på kik. Ska väl snart fixa mig och tare lungt. Sorry om jag inte skrivit så mycket och bara någon bild men ska försöka bättra mig. Bara att jag har lite fullt upp med plugg, för har ett prov nästa vecka och två prov nästnästa veckan, plus massor av andra läxor och inlämmningar ;)
Men ska dra nu, bye.PUSS!!<3
li

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback