Om Mig ''Caroline''

H E J S A N !
Nu är det Caroline som skriver här, en 12 årig tjej från Sverige.
Jag bor lite utanför Stockholm i en ort som heter Kungsängen.
  • Mina intressen är hockey, dans, rita, sjunga & vara med kompisar.
  • Jag är en musiclover, jag verkligen ÄLSKAR musik!
  • Jag har själv en blogg, fast skriver nästan aldrig på den längre, kommer satsa på den här.
  • Vi är två styckna på den här bloggen, jag ''Carro'' och en annan tjej som heter Lina, som också kommer skriva om sig själv sen.
  • Jag har också två husdjur, en hund som heter Bamse & en katt som heter Kirre.
Om ni vill veta något mer är det bara att kommentera eller mejla: [email protected]
 
 
Men vi hörs senare, puss!
// Carro
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback